Assalamualaikum ^^

Sunday, December 6

Jadi Manusia Biasa

Orang selalu tanya kenapa aku takmahu sambung . Bukan tak mahu , rezeki tu tiada lagi panggilan tawaran.

Cukuplah air mata tu dah berjurai banyak kali bila permohonan nak sambung tak dapat .

Akhirnya aku amik cadangan untuk cari pengalaman bekerja , insyaAllah kalau aku bertahan kerja dekat situ aku nak buat e-PJJ .

Sometimes , rezeki org tak sama dengan kita sayang2 smua . Aku dapat matrik tu pun sebab rezeki . Result aku bukannya mantap .

Aku dapat kerja tempat yang dekat pun rezeki sbb ada member aku pun mohon kerja tempat aku , dia tak dapat .

Rezeki masing-masing . Siapa kata aku tak menangis kalau tak dapat mana2 tawaran sedangkan ada sahaha pointer mcm  aku dapat masuk U . U terbaik plak tu.

Jangan kita rasa senang berada diatas / dibawah . Doa banyak2 kita stay dkat tempat yg kita senang .

Kita senang hati apa kita buat .

Nak jadi fotografer , jadilah . Solat jangan lupa . Nak jadi bisnes pun boleh . Solat pun jangan lupa .

Nak bercinta utk terus ikatan sah pun boleh , solat jgn lupa .

Asalkan kita senang hati sayang2 dengan apa yg kita buat . Allah SWT dengar rintihan kita .

:)

No comments:

Post a Comment